Klient hos PERSSON

Hos PERSSON yder vi erhvervsretlig rådgivning om aftaleretlige og ansættelsesretlige problemstillinger samt selskabsretlige forhold. Vi har desuden stor erfaring med behandling af tvister, herunder retssags- og voldgiftsbehandling samt forhandling.

Vi har i øvrigt erfaringen, kapaciteten og systemerne til at varetage store sagsporteføljer:

Vores specialiserede flysagsafdeling – PERSSON:AVIATION – håndterer f.eks. sager for inkassovirksomheder, både danske og udenlandske, der inddriver kompensationskrav for flypassagerer i henhold til Flyforordning 261/2004.

Desuden byder PERSSON:INKASSO på en bred vifte af inkassoydelser, herunder inddrivelse af pengekrav (udlægssager) og huslejeinkasso.

Hos PERSSON tilbyder vi højt specialiserede juridiske løsninger med afsæt i forretningsmæssige- og kommercielle hensyn. Vi beskæftiger os ikke med alt, men det, vi beskæftiger os med, er vi dygtige til og vi gør os umage.

Mediehuse, journalister, politikere, privatpersoner og andre tilbyder vi rådgivning i sager om eventuelle overtrædelser af injurielovgivningen. Vi fører private straffesager og sager om tortgodtgørelse og mortifikation ved domstolene samt sager om god presseskik og genmæle ved Pressenævnet.

Uanset sagens karakter, er drivkraften hos os den personlig relation. Den værdiskabende rådgivning tager sit logiske udgangspunkt i en oprigtig interesse og åben dialog med klienten. Ingen klienter hos os, er ”et nummer i rækken”.

Ansat hos PERSSON

Det skal være både trygt, meningsfyldt og sjovt at møde på arbejde – også selvom vi har travlt og dagene er hektiske.

Hos PERSSON støtter vi op om den enkelte medarbejders motivation, arbejdsglæde og ønske om udvikling.

Vi arbejder vi ud fra værdibaseret ledelse og en stor tillid til hinanden. Vores medarbejdere indgår som en naturlig del af beslutningsprocesserne og bliver betroet et stort ansvar. Til gengæld forventer vi, at alle gør sig umage, tager det nødvendige ejerskab og følger opgaverne til dørs med interesse og engagement.

Vi forventer, at alle møder hinanden med respekt, ærlighed og loyalitet, og har nultolerance over for mobberi og sårende eller nedværdigende behandling. Vi indgår alle i et fællesskab, hvor alle skal føle sig tryg, set og værdsat.

Hvert år holder vi sommerfest og julefrokost med vores gode kolleger i huset, ligesom vi løbende holder sociale arrangementer. Vi spiser frokost sammen i vores lille, hyggelige kantine, hvor der er fælles frokostordning.

Vi arbejder hjemmefra en dag om ugen.

Mission, vision og værdier

Vores mission er at levere værdiskabende rådgivning og god service.

Vores vision er at tiltrække og fastholde fagligt dygtige, interesserede og ansvarsfulde medarbejdere, ved at tilbyde et rart arbejdsmiljø med plads til den enkelte og gode muligheder for kompetenceudvikling.

Vores værdier tager afsæt i høj faglighed, høje etiske standarder, integritet, ærlighed, ordentlighed og humor.

Skriv til os

+45 33 43 33 33

Ønsker du hjælp til én eller flere inkassosager?

Udfyld formularen

Jeg er ikke en robot